vem e jennifer

fakta:
ålder: snart 14
längd:170cm
intressen:fota, ridning, friidrott, cross och träning
sport:friidrott, ridning och lite cross
bor: en villa i ucklum "centrum"
familj: lille bror joakim, lilla syster jonna, mamma anette och pappa jerry
hurdjur:en kanin
personlighet: tror att jag är ganska snäll och tröstande, många tycker att jag är bortskämd typ har mycket grejer stort rum hade häst m.m. men jag fick t.ex betala 15 000kr för min häst själv jag har haft en tumör min mamma blev opererad för ett hjärt fel för 7 veckor sedan, så liksom vist jag kanske är bortskämd men vem bryr sig bara för att man är bortskämd betyder det inte att man har det bättre eller lättare en andra.
måste dra nu byby //jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0