JAJAJJAAJAJAJAJJAJAJJAJAJAJa

idag har jag varit hela dagen i trollhättan och praoa hos mamma! jag ville mer praoa hos vete.sune men det gick inte så då fick jag vara här! jag har inte hört av jennifer så mycket men jag tror hon mår bra vi syns på lördag när det är sveland cup.. jag har idag varit då med mamma och hennes klass vid vinkraft verk och jag har INTE varit på toppen men jag har tittat på vissa som har klättrat upp i dom och sen med lina virat ner på ut sidan... TV4 var där!! avesome asså ! jag tror inte jag kommer med men jag kommer skicka upp länken så fort som möjligt...annars kommer den imorrn på tv4 nyheterna väst!!ää jag kommer lägga upp roliga bilder när dom viras ner!! puss och kram // SARA ;*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0