e i skolan...

blev ingen uppdatering igår först mycket i skolan men men högstadiet ska ju inte vara lätt..
sen blev det friidrott börja med uppvärmning på ca: 1,2km sen 1000 m x2 på 85% efter det lite höjdhopp mest teknink då jag vill få bättre teknik innan jag tränar mer höjder, sen körde vi lite styrka.
idag först blev klar med mitt so arbete sen 2 no arbeten och nu har jag precis haft at med lennart som för övrigt är dum i huvudet och min klassföreståndare.
så sen ska jag ha matte men daniel i nån timme sen drar jag till kajsa så ni lär få höra det i morgon
min och tulles resa håller på att skrivas men den e lång och jobbig för mig pykist jag gråter mer en en tår när jag skriver den..
men det kommer ett eller två tidsinställda  senare så håll ögonen öppna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0