bilderna från igår

alla har hamnat konstigt de vet jag men min data ville nämligen inte sammarbeta. jag ser förjävlig ut men mitt mål var inte att det skulle se ut som om jag red os heller har bara ridit dolly runt 5ggr och vill fortfarande lära känna henne så om jag inte har ner hälarna eller upp blicken behöver ni inte kommentera de för jag e inte van vid henne och ingen häst e den andra lik så det e inte alltid helt lätt i början.
bilderna e fotade av jonna julin.
man e ju inte alltid 100% seriös.

hoppade några språng i skogen innan jag gick tillbaka till paddoken och red dressyr.
iggga stolssitsen

fina prinssesan.
som sagt igga sitsen
upptäckte att dom hade fått 6 kattungar
fjutt
lussen
dolly
nej jag brukar inte dra i munnen på henne men jag höll på att ta bort stibyglarna och då började hon gå

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-06-07 @ 05:07:10
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0