tillbaka

aa nu har jag varit hos dolly i ca: 4,5 h märks att man är tillbaka hem, duchen, mikra maten som resten av familjen åt för ca: 1-2 h sedan tv & sängen.
men de e gött att vara tillbaka:D

När jag cyklade så dugade de lite men inte mycket tänkte att det går nog snart över..
fixa dolly rida hunnit rida i typ en kvart så började de spöregna kul tänkte jag och de var ju bara och fortsätta till klätter backen upp och ner några gånger sen skritade jag ungefär en km och galopperade tillbaka så hon fick sträcka ut ordenkligt.
men gud vad man e ovan med att rida en häst som dolly jag e ju väldigt van vi tulle:
tulle-dolly
humör:mysig och pigg-på torna och lite seg
ridning:mjuk och ganska lätt-kan la säga att jag får kämpa ordenkligt
still:cool kille med skin på näsan-gosen minemalt ansträngande
så det e anolunda att rida dolly det e ingen häst som går perfekt om man knäpper med fingrana, det var ju inte tulle heller men han var inte lika noga med att jag skulle göra 130% rätt utan de räkte med 99%

Kommentarer
Postat av: Michelle

fin blogg:)

2011-07-15 @ 12:57:13
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0