hej

hej bloggen
har ingen blogg lust känns som om det aldrig händer något posetivt och om det händer så inom 1h så är det alltid något som får en på dåligt humör igen.
i helgen drog familjen till varberg och campa sen skola skola och mer skola, de e så jävla segt jag kan f*n säga det rätt ut JAG HATAR SKOLAN vist man ska la lära sig saker men hur lätt e de om man bara har piss lärare och inte har någon j*vla lust att gå till skolan!
känner mig lite duktig för jag lovade mig själv att när jag kommer till en ny skola ska jag inte skolka på minst ett år och om jag inte skolkar sista veckan så har jag klarat mitt mål.

igår drog jag till maria och pratade med maria och jenny och kom överens om att jag ska rida varanan onsdag (jämna veckor) torsdag till söndag.
får rida lektioner på henne och så pratade vi lite om lägret så maria har fixat så att dolly ska få gå i en egen hage då hon inte alltid är så gosig mot andra hästar hon skadar dom inte men kan lätt se till att dom bara står i ett hörne och inte vågar gå närmare henne än 30m.
så jag ska hjälpa maria och dom att flytta på fredagen så ska maria köra mig till och från lägret.

så nu blir det nog hård träning för bårde mig och dolly om vi ska orka med hela lägret så de börjar i morgon!
min lilla prinssesa vad fin du är.

skulle igentligen få hem två råttor men ditte hade fått för hinder så vi får dom i morgon istället!!

aja nu måste jag gå och lägga mig så lag orkar upp i morgon
pöss pöss jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0