HEJ! <33

hej vi är två grymma tjejer som har skapat denna blogg för att ha kul och berätta om vad vi gör..;)
jag (sara) är 13 vintrar ,har blondt hår blåa ögon och ca 170 cm lång..;)
och jennifer är 14 sommrar, har brunt hår bruna ögon och är över 170 ;D
Idag har jag tävlat i häst hoppning;D jag har 2 hästar ,en c-ponny och en ung häst.
jag tävlade med min c-ponny kimberly och hoppade 80-90 cm.
min kusin nelly red ung hästen.. nelly och ung hästen harry gick det jätte bra men till skjilnad från miig är det hm..;S
första klassen blev det för sakta så jag inte kunde få plasering...;S
nästa var jag så nervös så jag kunde spy på kimberly...;0
men jag lyckades ta mig runt med några fel fast hel och ren..;)
så nu ska min kompis jennifer och jag berätta om denna veckan som hon ska stanna hos miig..;)
bye bye ;D
(bilder på G)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0